opvang
Opvang voor en na schooltijd wordt geregeld in samenwerking met Kindcentrum BSO Drumpt, van kinderopvangorganisatie KaKa. De opvang is gevestigd in het gebouw van ons scholeneiland. Aan deze opvang zijn kosten verbonden.

Onderstaande informatie heeft Kaka met ons gedeeld over Kindcentrum Drumpt. Voor meer informatie verwijzen we u naar hun websites: BSO Drumpt, KaKa

Kindcentrum Drumpt is één onze locaties voor buitenschoolse opvang in de wijk Drumpt in Tiel. Er zijn meerdere scholen verbonden aan deze locatie.

We delen onze groepen in op leeftijd. Zo kunnen we de activiteiten goed afstemmen op de kinderen. Ook is het op deze manier voor de jongere kinderen ook minder overweldigend op drukke dagen. We hebben hier drie verschillende groepen, die als volgt zijn ingedeeld:
  • Onderbouw 4 t/m 8 jaar: Drumpies en Kakalaars
  • Bovenbouw 7 t/m 12 jaar: ‘t Kinkelfort
De entree van de Drumpies en de KaKalaars is aan de Wadensteinlaan 46a, de ingang van ‘t Kinkelfort is aan de Kinkelburglaan 6. Op de website kunt u bij ‘openingstijden & contact’ de LRK-nummers (registratienummers) van de verschillende groepen vinden.

Op de locatie hebben we fijne ruimtes en maken we ook gebruik van de hal van de school, hun schoolpleinen en buitenspeelmateriaal. Voor de oudere kinderen hebben we ook eigen speelmateriaal.

Op dit scholeneiland bieden we ook een kinderdagverblijf voor kinderen van 0-4 jaar. Er zijn twee groepen die sfeervol en huiselijk zijn ingericht. Ook buiten kunnen de kinderen lekker spelen.
Mocht u meer informatie willen over onze buitenschoolse opvang of het kinderdagverblijf, dan kunt u vrijblijvend een rondleiding aanvragen via onze website: Rondleiding, KaKa.

Kinderdagverblijf
Buitenschoolse opvang 4-8 jaar
Buitenschoolse opvang 7-12 jaar

Wilt u meer informatie over Kinderopvang Villa Kakelbont, klik dan op onderstaande link: