samen vieren
Samen vieren vinden we belangrijk. Dit doen we als katholieke school bijvoorbeeld bij Pasen of Kerst, maar ook bij de opening van het schooljaar, als groep drie alle letters heeft geleerd of bij de diploma-uitreiking van de mediatoren.

Elk jaar hebben we ook vijf keer een open podium. De kinderen kunnen zichzelf aanmelden en treden dan op voor de hele school. Er wordt gedanst en gezongen. Er worden toneelstukjes op gevoerd, kunstjes gedaan en muziekinstrumenten bespeeld.

De openingsviering van dit jaar ging over het benutten van je talenten. We openen met elkaar het schooljaar en steken dan ook de schoolkaars aan. Op de tweede foto ziet u het letterfeest van groep 3. Samen met ouders vieren we dat de kinderen alle letters hebben geleerd.

Kerst vieren met een kerstmarkt of een viering in de kerk. We eten dan ook altijd samen. Dat deden we dit schooljaar met een kersontbijt met alle kinderen samen in de hal van de school. Het was heel sfeervol! Op de foto daarnaast ziet u onze mediatoren. Na hun opleiding krijgen ze een diploma. De uitreiking daarvan vieren we samen met hun ouders en alle kinderen van de school samen.