leerling aanmelden
Wat leuk dat u overweegt uw kind bij ons op school aan te melden!

Voordat ouders hun kind aanmelden plannen we vaak een kennismakingsgesprek. U kunt hiervoor een afspraak maken door ons te bellen op 0344 635485 of een e-mail te sturen naar info@stefanusschool.nl.

Besluit u om uw zoon of dochter bij ons aan te melden, dan ontvangt u een aanmeldformulier. Na aanmelding ontvangt u een bevestigende e-mail van ons.

Linda vd Wielen

Annelieke vd Lugt

We vertellen u graag wat meer over het kennismakingsgesprek.
Tijdens dit gesprek vertellen we u van alles over onze school. Hoe onze lessen er uit zien, hoe we in onze groepen werken, hoe we ervoor zorgen dat de kinderen zich goed kunnen ontwikkelen, enzovoort. Natuurlijk beantwoorden we ook uw vragen. Vervolgens geven we u een rondleiding door onze school. U ziet dan hoe de leerkrachten en kinderen aan het werk zijn en u proeft de sfeer in de school.

‘We’, wie zijn dat eigenlijk? ‘We’ is eigenlijk ons hele team. Samen zorgen we voor goed onderwijs en die fijne plek voor uw kind. Het kennismakingsgesprek voert u met Linda van der Wielen (directeur) of Annelieke van der Lugt (teamleider).

Uw kind is van harte welkom
Veel ouders nemen hun kind mee tijdens het kennismakingsgesprek. Zo kunt u al een beetje zien hoe uw kind het vindt op onze school en of het zich prettig voelt. We zorgen voor wat speelgoed!

We adviseren u om niet te lang te wachten met het uitzoeken van een basisschool. Het is fijn als u uw kind al aanmeldt als het 2,5 jaar oud is.

Hier vindt u ons
Om te voorkomen dat u moet zoeken, vertellen we vast even dat onze school twee ingangen heeft.
  • Eén aan de Kinkelenburglaan nummer 4. Uw komt dan de school in via ons kleine plein, waar de kleuters en soms ook groep 3, buiten spelen. We zijn dan de rechtste van de twee scholen.
  • De andere ingang zit aan de Wijenburghlaan. Er hangt een groot bord met ons schoollogo op het hek naast de poort

Ingang kleine plein, Kinkelenburglaan. Het rechtergebouw is de Stefanus.

Ingang Wijenburghlaan.

Eenmaal binnen mag u doorlopen naar de balie. Daar zal iemand zitten die u opvangt en anders zal Linda of Annelieke naar u toekomen.